środa, 18 grudnia 2013

NASZYJNIKI TRZY

NASZYJNIKI TRZY

Który wybrać do świątecznej sukienki? A może na każdy dzień inny. W końcu mamy Wigilię, Pierwszy i Drugi Dzień Świąt Bożego Narodzenia :-)
Stworzyłam trzy naszyjniki, więc teraz pozostanie jedynie dylemat, który do jakiej kreacji i w który dzień założyć ;-) :-) :-)



1. W POMARAŃCZU I BRĄZIE. Naszyjnik, powstał ze szklanych barwionych kul w kolorach pomarańczowym i brązowym, przełożony metalowymi kulkami i drobnymi przekładkami. Elementy naszyjnika zawiesiłam na brązowym woskowanym sznurku.



Długość naszyjnika ok 56 cm z zapięciem. Średnica kul od 2 cm od 3,5 cm. Naszyjnik nie jest lekki, ale mając go wiele godzin na sobie, nie odczuwamy za bardzo jego ciężkości.







2. FANTAZYJNE TORNADO. Subtelny a zarazem fantazyjny i bardzo lekki naszyjnik. Do jego zrobienia wykorzystałam drewniane koraliki w oplocie z kolorowej masy plastycznej. Każdy koralik ma ok. 14 mm średnicy, a całkowita długość naszyjnika to ok. 58 cm.




Niecodzienny wygląd koralików na pewno zainteresuje i przyciągnie uwagę otoczenia.

3. PORCELANOWY UROK. Ten naszyjnik, jest tak uroczy w swojej prostocie, że pokusiłam się jedynie o 3 przekładki pomiędzy kolorowymi, porcelanowymi kulami. Wszystko zawiesiłam na woskowanym, czarnym sznurku, dodałam wkręcane zapięcie. Kule mają około 14 mm średnicy, Naszyjnik ma 62 cm długości i niesamowicie prezentuje się jako dodatek do gładkiej sukienki lub jednolitej bluzki.










Jest w czym wybierać :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz