poniedziałek, 30 grudnia 2013

FILCOWA KOSTKA DLA NIEMOWLAKA

FILCOWA KOSTKA DLA NIEMOWLAKA

Czyli pierwsza zabawka edukacyjna dla kilkutygodniowego maluszka.

W pierwszym miesiącu życia noworodek widzi kontrastowe zestawienia np.czerń i biel, a później również czerwień. Samych kolorów podobno jeszcze nie rozróżnia, ale lubi proste, duże wzory.

Wzrok maluszka rozwija się bardzo szybko. Równie szybko minie okres odkrywania barw, kształtów i niemowlę zainteresuje się bardziej "skomplikowanymi" zabawkami. Mimo, to postanowiłam wesprzeć pierwsze tygodnie życia maleństwa i uszyłam taką oto pierwszą zabawkę edukacyjną, którą mam nadzieję, maleństwo zainteresuje się chociaż przez chwilę. A jeśli jeszcze FILCOWA KOSTKA przyczyni się do rozwoju wzroku maluszka, to cóż więcej potrzeba? Chyba tylko uszyć kolejną FILCOWĄ KOSTKĘ z bardziej zaawansowanymi obrazkami i większą ilością barw :-)




FILCOWĄ KOSTKĘ uszyłam ręcznie z białego, czarnego i czerwonego filcu. Do jej zszycia wykorzystałam białą i czarną mulinę i kordonek, a wypełniłam wsadem poduszkowym
.

 
FILCOWA KOSTKA jest milutka i mięciutka. Ma wymiary 8 cm x 8 cm. Ma doszyty zaczep, za pomocą którego można przymocować ja do karuzelki nad łóżeczko, wózka, leżaczka czy najzwyczajniej postawić przed leżącym na brzuszku lub boczku maluszkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz