środa, 4 czerwca 2014

FILCOWE ZAWIESZKI DLA NIEMOWLAKA

FILCOWE ZAWIESZKI DLA NIEMOWLAKA

Najbardziej popularny produkt, który wyszedł spod mojej ręki to czarno-białe i czerwone zawieszki nad niemowlęce łóżeczko. Cieszy mnie fakt, że kilku maluszków rozwija się i rośnie w towarzystwie szytych przeze mnie zabawek :-) Jak widać zawieszki sprawdzają się i służą najmłodszym, bo co chwilę ktoś mnie o nie pyta i prosi o zrobienie dla kolejnego małego człowieczka.


Dodam, że moja kruszynka długo była nimi zafascynowana, wisiały na karuzelce nad łóżeczkiem, jeździły z nami przypięte do fotelika samochodowego i do wózka. Wielokrotnie "pomogły" przy zasypianiu, opanowaniu płaczu i przy zwykłej zabawie. Najpierw była fascynacja czarno-białymi zawieszkami, później i z resztą nadal, tymi z dodatkowymi elementami w kolorze czerwieni. Po obserwacji mojego własnego malucha mogę stwierdzić, że czym prostsze wzory, tym zawieszka bardziej interesuje dziecko. Także polecam zawieszki jako jedną z pierwszych zabawek ;-)

Szczegóły dotyczące wykonania zawieszek, znajdziecie w tym poście: zawieszki .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz