niedziela, 1 grudnia 2013

CZARNO-BIAŁE I CZERWONE ZAWIESZKI NAD ŁÓŻECZKO

CZARNO-BIAŁE I CZERWONE ZAWIESZKI NAD ŁÓŻECZKO

Ostatnie doniesienia mądrych głów dowodzą, że podobno proste kontrastowe obrazki w kolorach czarno-białym, a także z elementami koloru czerwonego stymulują wzrok i wspomagają prawidłowy rozwój dziecka w wieku niemowlęcym. Czy tak jest czy nie, mnie się ta teoria podoba, bo lubię minimalizm, a te trzy kolory są na tyle przyjemne, że zainspirowało mnie to do stworzenia zawieszek nad łóżeczko dla najmłodszych z najmłodszych.
I tak oto powstały cztery filcowe zawieszki.




Nie mam niestety jeszcze łóżeczka w domu dla niemowlaczka, więc nie pokażę Wam jak zawieszki prezentują się w użyciu, ale jeśli tylko nadarzy się ku temu okazja, na pewno nie omieszkam  wstawić zdjęcia :-) Zawieszki według inwencji mogą zawisnąć nad łóżeczkiem na mechanizmie karuzelki, można je przyczepić do sufitu, lampy czy stojaka, jak kto lubi.

Zawieszki wykonałam z filcu w kolorze białym, czarnym i czerwonym. Każdy kwadrat ma wymiary 9-9,5 cm długości i szerokości. Wszystko zszyłam i wykończyłam ręcznie kolorową muliną lub kordonkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz