poniedziałek, 16 grudnia 2013

BROSZKA BIEDRONKA

BROSZKA BIEDRONKA

Pojawiły się zapytania o filcowe broszki, więc na próbę postanowiłam jakąś stworzyć. Do głowy przyszła mi BROSZKA BIEDRONKA. Narysowałam kontur zwierzątka, wycięłam kawałki czarnego i czerwonego filcu, pozszywałam je kolorową nicią, za kropki posłużyły okrągłe czarne koraliki, dokleiłam oczy, przymocowałam metalowe zapięcie i proszę bardzo BROSZKA BIEDRONKA gotowa. 




Wymiary broszki na długość to 5,5 cm, tyle samo wynosi jej szerokość.

 Ta broszka od razu znalazła swoją właścicielkę i już do niej poleciała, ale zdradzę, że rodzina BROSZEK BIEDRONEK i nie tylko tych stworzonek :-) powiększy się, więc to nie pierwszy i nie ostatni egzemplarz.



 BROSZKA BIEDRONKA to idealny prezent dla dziewczynki, ale i dla dorosłej osoby, która lubi wesołe elementy. Można ja przypiąć na różne sposoby: do sweterka, płaszczyka, czapki, opaski, torebki, firanki, piórnika. Wszędzie tam, gdzie nam wyobraźnia podpowie :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz