czwartek, 31 października 2013

BIAŁO-CZARNA BIŻUTERIA SUTASZOWA

BIAŁO-CZARNA BIŻUTERIA SUTASZOWA

Kilka osób proponowało mi zabawę ze sznurkiem do sutaszu i któregoś dnia postanowiłam spróbować. Efekt poniżej. Metoda pracochłonna, potrzeba na nią trochę czasu, cierpliwości i precyzji, ale uważam, że biżuteria wykonana w ten sposób jest tego warta.

Tutaj przedstawiam zdjęcie kolczyków, ale jako wielbicielka naszyjników, zdecydowanie skłaniam się bardziej do wykorzystania jednego z tych kolczyków jako wisiorka. Wydaje mi się, że fajnie też ten wzór będzie pasował jako ozdobna aplikacja do filcowej torebki, którą od kilku miesięcy mam w planach uszyć :-)


Materiały, z których zrobiłam biżuterię:
monety turkus biały 25 mm; kule czarne 6 i 8 mm, sznurek do sutaszu w kolorach czarnym, białym i szarym, zapięcie bigle srebrne. Tył kolczyków wykończony jest czarnym cienkim filcem.
Wymiary:
długość wraz z biglami ok. 6,5 cm, szerokość w najszerszym punkcie 4,5 cm.

Ze względu na to, że to moja pierwsza sutaszowa praca wzór na wykonanie splotu zaczerpnęłam ze strony sklepu Qnszt.pl.






1 komentarz: