piątek, 27 września 2013

KOPERTÓWKA CZERWONA Z FILCU

KOPERTÓWKA CZERWONA Z FILCU

Niespodzianek ciąg dalszy. Tym razem dla nieco starszych. Pozostajemy w świecie filcu, ale zamiast zwierzaczka dzisiaj prezentuję coś z serii "Dla Niej". Torebka KOPERTÓWKA CZERWONA Z FILCU, która śmiało może być używana jako urocza kosmetyczka. Osobiście wolę tę drugą opcję.



 Kopertówkę wykonałam z czerwonego filcu grubości 3 mm. Do zszycia użyłam kordonka tego samego koloru. A czerwony kolor wybrałam, bo kobiecy, bo coraz bardziej szaro za oknem, bo lubię ten kolor :-)



Wymiary Kopertówki: ok. 20 cm szerokości, 10,5 cm wysokości, głębokość 3 cm. Torebka/kosmetyczka ma magnesowe zapięcie. W miejscu zapięcia, umieściłam również ręcznie robioną aplikację z koralików powlekanych.


Jeśli znajdą się wśród Was fanki kopertówek, to zapraszam do zaglądania tutaj, bo w planach mam uszycie co najmniej jeszcze dwóch podobnych torebek/kosmetyczek z filcu :-) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz